torsdag 20 november 2008

Bästa svärmor

Jag har sagt det förr och jag säger det igen.
Min svärmor är BÄST!

Hon kom hem till oss i morse och hjälpte mig med Jakob.
Hon har dammsugit o fyllt på diskmaskinen i bara farten.

Så jag har lyckats bädda rent, klippt mitt hår och sovit.
Tack Gunbritt!

Jag har varit på apoteket idag nu också. Orkade aldrig igår.
Svärmor och min son hemma hos henne och fixar lite.

Nu jag kan ligga och krya på mig på soffan.... i min nya konstiga frisyr *s*

Åh så ett foto av min skapande son:

Mamman har också klottrat lite på teckningen

1 kommentar:

Sara sa...

Jag måste erkänna att jag är lite avundsjuk på din svärmor! Ingen i min omgivning skulle nånsin komma på tanken att dammsuga och fixa hemma hos mig. Håll hårt i henne! (Min svärmor lagar dock den allra godaste italienska maten.) :)