fredag 5 december 2008

Gräsänka

Idag efter jobbet åkte Jonas direkt ut till landet.
Han skall ha grabbkväll/helg där imorgon.
Så jag och lilleman är själv hemma och myser.
När jag hämtat Jakob på dagis så lekte vi lite innan jag åkte ner och köpte hem sushi (sonen vaktades av grannen i några minuter under tiden).
Vi mumsade i oss alla 20 bitar sushi och satt sen i soffan och jäste till Bollibumpa och årets julkalender. En flaska välling senare somnade han i min famn.
Nu har jag huvudvärk i 180 och undrar om jag skall gå och lägga mig jag med.. eller om jag skall pina mig uppe för att se på Idol....är lite på städhumör också.
Vi får se vad jag orkar med.
Här är innehållet i paketet ni såg nedan. Det är en fin liten korg som jag beställde av Maria (Jag Blommar):
Den skall fyllas med något juldoftande... o kanske en liten tomte.
Men det får bli imorgon.

Ha en fortsatt skön fredagskväll!

1 kommentar:

Maria sa...

Roligt att du gillade den! Hoppas att du visar din julstyling sedan. Jag får också lust att göra så...