onsdag 3 december 2008

Hemma och VAB:ar

I morse när vi vaknade hostade Jakob rätt mkt och hade 38,3 i feber. Så jag stannade hemma med honom. Han fick en alvedon och har mått mycket bättre sen dess.
Efter lunch har han varit jätte pigg och man kan inte ana att han varit sjuk.
Hoppas det fortsätter så.

Igår var jag, som sagt, på scrapträff hos Stellas.nu.
Hann bara med en layout.. eller inte ens en för jag blev inte klar.
Men nu idag har jag gjort klart den.... det var rubriken som saknades när jag åkte hem igår.
Hade ju glömt mina thickers hemma.


Blev riktigt nöjd.
Älskar Octorber Afternoon papprena!

Sen håller på med en till layout som ser ut så här hittills:

1 kommentar:

Theresa/Tette sa...

Wow, tjejen!! Du är typ bäst - det är super snyggt! Jag håller med dig - de är verkligen läckra "papprerna" från October Afternoon. Är det en nytagen bild på Jakob? Han ser i alla fall väldigt pigg ut där (bortsett från att han har feber nu). Nu tänkte jag på på sen-sommarens bravader ;-)
Ja, alvedon det verkar bra på de små liven!

Det hade varit jätteroligt att få träffa dig och stämma av läget.
Men tyvärr kunde jag inte komma till Stellas igår - det är mycket nu på jobb mm. Men det var lite mysigt att läsa att man var saknad... ;-)

Vi hörs igen!
Kram Tette