tisdag 27 januari 2009

Bidragen börjar rulla in

Har redan fått in några fina bidrag till min skisstävling.
Tänkte visa upp dem här så ni också kan njuta av dem redan nu:


Fialia


Silwerstar/Johanna

Malin Lagström


AnnikaW


DU har fortfarande chansen att vara med:

Nu är det dags för en skisstävling för alla min scrappande bloggläsare (även ni som inte testat innan). Scrappa en layout eller ett kort utifrån min skiss här ovan. Maila över en bild av ditt färdiga verk till mig (mail: jennybergvall[at]bredband.net) på max 500 pxl.
Senast den 30 januari 2009
Utlottning: Om du länkar till min sida från din blogg (om du har någon) och "gör lite reklam" för min tävling här, så får du även en liten lott till en liten utlottning. Lämna en kommentar här och berätta att du länkat, så jag vet.
Vinst i skissen: Stort paket med båda Papper och dekorationer
Vinst i länklottningen: Litet paket med dekorationer.
Vinnare i skisstävlingen blir den som jag tycker tolkat skissen på bästa sätt, estitik och kreativitet synas. Jag är enväldig domare med lite råd från några nära och kära. Vinnare i länklottningen kommer att slumpas fram med hjälp av en slumpgenerator kallad Jakob ;-)
Vinnarna för båda tävlingarna meddelas här i bloggen söndagen den 1 februari!Självklart får du visa upp ditt eget bidrag i din blogg även innan vinnare utses.
Lycka till!!
/Jenny

1 kommentar:

Maria sa...

Hej!
Nu har både jag och dottern gjort de första LO:arna i vårt liv =)
Hon är hemma och är sjuk idag så då passade vi på att pyssla lite.
Tänkte skicka in dem till dig så fort glitterlimmet torkat så att jag kan scanna in dem...Det var riktigt roligt!!