lördag 17 januari 2009

En dag på soffan

Bara 16 dagar in på det nya året så blev man deckad igen. Så trist.
Trodde i min enfall att jag skulle ha blivit imun nu efter alla slängar i höstas.
Men... så var det inte.
Jag har legat på soffan mest hela dagen.
Jakob och hans pappa har spenderat nästan hela dagen till samman med familjen Quist.
Dom har haft jätte trevligt och jag har fått vila ifred. Sånt uppskattas.
Men nu är det dags att gå och medicinera sig med följande:
Hostmedicin, Näsdroppar och lite värk och febernedsättande tabletter.
Sen så skall jag SOVA!
Och hoppas på att morgon dagen blir en piggare och friskare dag.

KRAM på er alla!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Stackare...Krya på dig.

Kram Marianne

annie sa...

hur gick det i fredags???


kraaaam

Anonym sa...

Magnus ligger oxå däackad på soffan. det bränner bakom min ögon och jag vet att det snart är min tur. Fan.

MIlla
www.metrobloggen.se/camillaslivochlustar

Anonym sa...

Stackars dig!! Barnen är sjuka här, magsjuka och hosta..

Ni verkar ha otur när det gäller sjukdomar, precis som vi.:-(

Krya på dig!
/Isa

Anonym sa...

Stackars dig!! Barnen är sjuka här, magsjuka och hosta..

Ni verkar ha otur när det gäller sjukdomar, precis som vi.:-(

Krya på dig!
/Isa