torsdag 29 januari 2009

Färgsprakande Mini Album



































11 kommentarer:

Nathalie Kalbach sa...

This is so amazing- I love the colors so much and teh wonderful wonderful design!!!!

Jenny Bergvall sa...

Thank U Nat!!

Asksvart sa...

Nu har ja tittat runt lite i din blogg... Vad mycket färgglada saker du har gjort... Jätte fina =)

Anonym sa...

Såå otroligt snyygt! Du är ju bara för duktig! =)

Ha det gott, kram

Marie - Med mina händer... sa...

Åh, så vansinnigt snyggt!!! :-P Älskar färgerna och busigheten... Ja, jag älskar alltihop.

Anonym sa...

Men du! WOOW!!! Vilken härlig och färgsprakande minialbum! Älskar den!♥

Jenny Bergvall sa...

Asksvart, ulrica, Lily och Cattis: Tusen tack för era uppmuntrande kommentarer! *glad*

Bettan sa...

Så härligt färgsprakande det var. Superläckert.
Ha en trevlig helg!
Elisabeth

Anonym sa...

Verkligen gör läckert. Jag blev så glad när jag tittade på dina bilder. Själv sitter jag här med min lilla tjej som har fått det konstaterat att hon har öroniflamation på båda öronen. Jag ska nog göra något liknande till henne. Tack för inspirationen!

Maria sa...

SÅ fint! Vilket minne att ha kvar hela livet!

Anonym sa...

Super snyggt och som sagt färgglatt min album! Blir glad av att bara titta på det :)