onsdag 21 januari 2009

Skisstävling + utlottning!!!

Nu är det dags för en skisstävling för alla min scrappande bloggläsare (även ni som inte testat innan).



Scrappa en layout eller ett kort utifrån min skiss här ovan.
Maila över n bild av ditt färdiga verk till mig (mail: jennybergvall[at]bredband.net) på max 500 pxl.
Senast den 30 januari 2009

Utlottning:
Om du länkar till min sida från din blogg (om du har någon) och "gör lite reklam" för min tävling här, så får du även en liten lott till en liten utlottning. Lämna en kommentar här och berätta att du länkat, så jag vet.

Vinst i skissen: Stort paket med båda Papper och dekorationer
Vinst i länklottningen: Litet paket med dekorationer.

Vinnare i skisstävlingen blir den som jag tycker tolkat skissen på bästa sätt, estitik och kreativitet synas. Jag är enväldig domare med lite råd från några nära och kära.
Vinnare i länklottningen kommer att slumpas fram med hjälp av en slumpgenerator kallad Jakob ;-)
Vinnarna för båda tävlingarna meddelas här i bloggen söndagen den 1 februari!

Självklart får du visa upp ditt eget bidrag i din blogg även innan vinnare utses.

Lycka till!!
/Jenny

26 kommentarer:

Anonym sa...

oo vad skoj med en skiss.. Jag hoppas jag ska få tid att testa den!!
och.. tack vare dig var jag uppe inatt och.. MÅLADE!! woho! TACK snälla du för din inspiration!

Jenny Bergvall sa...

Mahlin: Åh vad glad jag blir. Att du blev inspirerad och att du talar om det! *hoppas få se en sneakpeek sen* ;-)

Elisabet. sa...

Nädu .., här kommer ingen skiss!

Men lycka till ni andra!

Jenny Bergvall sa...

Elisabeth: *haha* Inte?!? Jaja, du kan ju alltid länka ändå och vara med i utlottningen o så vinna lite fina dekorationer *s* Du kan ju dekorera fotoalbumen till barnbarnen eller en kruka eller.. ja bara fantasin sätter stop! ;-)

Monet sa...

Kan du inte starta din kurs så att vi som inte kan ett smack om detta får en chans att vara med?

Jenny Bergvall sa...

Monet: Min kurs skulle vara i målning. Ej i Scrapbooking. Så.. jag tror tyvärr inte att det hade hjälpt just nu ;-)

Anna-Carin sa...

Här har jag gjort lite reklam: http://anaberscrap.blogspot.com/2009/01/skisstvling-hos-jenny.html

Otroligt inspirerande skiss!

Maria sa...

Jag har aldrig scrappat, men blir lite sugen nu när du har en tävling. Får man göra lite hur man vill kanske, så kanske jag testar utifrån din skiss (om jag hinner!)

Jenny Bergvall sa...

Maria: Klart du kan testa. Som sagt, utgå från skissen o syns det sen, ja då är du med i tävlingen!
Lycka till!

Anonym sa...

Vilken fin skiss, den blev jag sugen att skapa ngt utifrån, men tills dess har jag gjort reklam för din skiss i min blogg! :)

Anonym sa...

Jättefin skiss! den blev jag verkligen sugen på. jag ar i alla fall gjort reklam för den i min blogg.

Åsa sa...

Nu har jag gjort reklam för din jättefina skiss. Här http://kortmakareasa.blogspot.com/
Hoppas hinna scrappa den också.
/Åsa

Anonym sa...

hihi TAAAAACK =) Jag känner mig alldeles kreativ nu.. synd att inte dygnen är dubbla bara.. (och jaa, blogg.se segar med att visa kommentarena men.. dom kommer så småningom)

PysslarTagen sa...

Kul skiss!
Har tipsat på min sida oxå ;-)

Anonym sa...

skissen är verkligen jätte härlig!!!

jag har gjort en tolkning och du hittar den här=)
http://carinalindholm.blogg.se/2009/january/kamera-panik.html

kram

Anonym sa...

Nu har jag länkat från min sida med. :)

http://scrappa.blogg.se/2009/january/skisstavling.html

Kram!

Joanna sa...

Jag har scrappat utifrån skissen och länkat hit från mig blogg :)

Susanne H / snuffehar sa...

Vilken snygg skiss! Den ska jag försöka hinna med i veckan. Det finns en skissutmaning i min blogg med. Kika gärna på den. ;o)

UlrikaT sa...

Har gjort ett bidrag och länkat från min blogg. :)

Anonym sa...

Jag är med! Bidrag och länkning till dig finns nu i min blogg! =)

http://kathis.blogg.se/2009/january/eekvad-ar-detta.html

Kram

Jenny sa...

nu har jag också scrappat skissen men fotograferingen av resultatet får bli imorn om jag inte glömmer bort det.
Har länkat hit från min blogg också!

Och du, grattis till nya jobbet! Låter som att du kommer trivas super

Maria sa...

Hej!
Ja, nu är jag och dottern med! Och så har jag länkat idag i mitt inlägg, lite i sista minuten men ändå!

Emma sa...

Hej där!! Nu har jag länkat till skisstävlingen, det finns här:
http://scrapemma.blogspot.com/2009/01/skisstavling.html

Lite sent, men...nu hoppas jag själv hinna med en tolkning... Hinner jag inte tills imorgon, så får det bli utom tävlan. En enormt inspirerande skiss, som kan tolkas på så många sätt!! :)

Asksvart sa...

Så nu har ja länkat till tävlingen i din blogg och ska strax mejla in mitt super enkla bidrag... Man orkar inte så mycket när man har feber =(

Anonym sa...

Jag har också gjort reklam för din blogg. Själv blev jag jättesugen på skissen men inser att jag inte kommer hinna. Såg tyvärr detta nu klockan 8. :(
Hoppas på flera lika fina skisstävlingar

Anonym sa...

Man kan säga att jag är i sista minuten men länkat och klart är det i alla fall :) Super fin skiss!