tisdag 10 mars 2009

Hemma med sjuk son

VAB:ar idag... i snöyran.
Lite "fel" dag, då halva mitt jobba skulle iväg till musikskolans konsert. Men.. man kan inte välja sjukdagar tyvärr.

Kortet tog vi på oss själva igår morse.

Igår träffades jag, Meri, Stella och Dana. Det är vi som är galna nog att åka ner till Holland för att scrappa i tre dagar. 12 workshops på dessa tre dagar... vi kommer vara rätt slut när vi kommer hem... men fullproppade med nya idéer och kreativitet. Åh vad vi längtar. Det skall bli superskoj!

Meri, Stella och Dana


In english: My son is sick so I'm home from work today.
Yesterday my and my girls (who are going to Scrap-a-licious with me) met up. We are soooo looking forward to that trip. It's gonna be so much fun.

7 kommentarer:

Anonym sa...

ååå. jag vill så gärna krypa ner i era resväskor och följa med!!!jag är så avis.

Nathalie Kalbach sa...

Can't read your blog :( But just here to wish you a gorgeous day!!!

~Johanna~ sa...

Wow va kul att åka iväg sådär!!! Jag har tappat allt, jag har inte tid känns det som fast jag nu har hur mkt tid som helst varannan vecka!.... trisst

Nathalie Kalbach sa...

Ahh - I'm sorry for you son being sick!!!!
wishing you lots of fun at the workshops! I won't be there this year - instead in NYC - LOL - and afterwards in Denmark. Lot's of Creative Mojo for you!

Cattis sa...

Ååhh! Vad roligt ni kommer få!! Så spännande! Hoppas vi får se många bilder och alster därifrån sen!

Kram!

M@gs sa...

Va kul att åka iväg och få inspiration och påfyllning. Jag fick åka hem från jobbet och hämta Hanni. Hälsa Meri och Stella (vet inte om jag träffat Dana, men hälsa henne också)
Kram

Jenny Bergvall sa...

Mahlin: Gör som teskedsgumman.. det kanske funkar??

Johanna, Cattis o M@gs: Ja det skall bli jätte kul!
Lära sig lite nya tekniker och fylla på inspirationslagret.

Nat: Thank You for your words the mojo ;-) My son's better today.