fredag 24 april 2009

Tillbaka....

...på landet och här på bloggen.

Det blev en kort paus igen *s*


Imorgon var tanken att jag skulle på Handarbetas scrapträff... Men hallå, vem vill sitta inne en hel dag när vädret skall vara toppen och man har ett underbart landställe!?? Inte jag.. Inte denna helg.

Jag är i en ganska djup scrapsvacka... har inte scrappat på över en vecka. Och ÄLSKAR just nu att vara på landet. Bästa stället på jorden just nu. Så, fast jag betalt o allt till i morgon, så stannar jag här.. "under min korkek".

Denna helg hoppas jag få till lite mer färg på mina stolar. Skall in en sväng till Norrtälje imorgon. Lär shoppa lite ost från ostboden... Mums. Me love! Och så lite andra "måste-ha-saker".
Sen blir det till att måla o måla ;-)

Jag kommer försöka att uppdatera bloggen ofta, även denna helg. Så kika in igen snart!
...och glöm inte att kommentera... för då blir jag så glad.... o inläggen kanske tätnar ännu mer då *s*

Godnatt så länge!

1 kommentar:

Marianne sa...

Det ser så härligt ut att var på landet. Jag är lite avundsjuk på alla som har ett lantställe. Jag vet att man inte får vara avundsjuk, men det är jag i alla fall. Ser att ni haft en härlig helg.