tisdag 7 april 2009

Vissa dagar...

...eller kväller finns det visst inte ork kvar alls.
Idag var en sån dag.
Jag ORKAR inte någon ting.
Jakob somnade tidigt efter en trevlig ajour med Cissi och hennes underbart söta Alice. Jonas är på jobbmöte. Jag har en massa egentid... men orkar INGET.

Vill skapa, men har liksom tappat kreativiteten just nu.
Allt jag rör vid blir bara kladd.
Och fantasin är NOLL.

Så jag har kikat runt lite på bloggar, men inte orkat kommenterat eller så.
Har hängt liiite på Facebook (som jag fortfarande inte förstår mig på) av ren tristess.
Nu skall jag lägga mig på soffan och zappa lite.. sen sängen.
Och så hoppas jag att jag har mer ork imorgon igen.

Kram på er.. och hoppas ni är mera vårvakna än jag!



In english: I'm tired! My mojo is gone and I'm tired! That's pretty much it!
I'll be back another day.. when I'm back "in the game"
♥♥♥/J

4 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA, också tristess ser jag! Härligt att vi är flera, kanskse ska skapa en Facebook grupp. Kram till er!!

MM

Rosa Hemmet sa...

Tjoppla!

Alltså, jag undrar om jag har fattat rätt ändå, bor du i Luleå eller? vet egentligen inte hur jag kom fram till det ;)

Önskar dig en trevlig påsk!

Maria sa...

Hej jenny!
Sådana dagar har jag också. Då jag borde ta tillvara tiden, men så blir det inget vettigt gjort. Tror att alla dagar behövs. Sedan kommer energidagarna med "flyt"!

Anniek sa...

Dear Jenny,
I hope you find your mojo back and that you're feeling less tired real soon! I'm not feeling very well either: caught some kind of a virus! It's always hard at the end of the Winter, we desperatly need some sun!
Happy Easter!!
Love, Anniek.