onsdag 17 juni 2009

Jublar inte lika högt...

....som er andra över att solen kikat fram just nu. ;-)

För när man sitter på soffan och kan inte göra mycket mer än så, då kan det ju lika väl regna tycker jag.

MEN jag är glad för er som är friska och kan vara ute och njuta av sol och värma (?..har ju inte känt tempraturen själv).

Jag tog just febern igen och den är nere på +0,5 vilket är bra.
Citadonet gör sitt och håller huvudvärken nära på borta.
MEN när man ligger så mycket så tillkommer ju en annan värk... ryggvärken.
Känner mig lite piggare och blir inte så yr och stelheten i nacken börjar ge med sig.
Vilket är jätte bra.

Är lätt uttråkad... vilket jag alltid blir när jag ligger hemma och inte kan/orkar göra något.
Kan du inte roa mig lite med att berätta vad ni skall göra på midsommar??

KRAM Jenny

3 kommentarer:

Cattis sa...

Skönt att du känner dig lite bättre..men vad jobbigt det måste vara.
Vi firar midsommar hos svärföräldrar på landet. Med midsommarstång och allt som hör till. Det brukar vara mysigt. Hoppas bara det inte regnar. På lördagen är jag och min sambo bjuden på westernfest där alla ska vara utklädda. Det ska bli skoj! =) Det är en kompis som fyller 40 år.

Hoppas du får en mysig midsommarhelg! ♥

Kram/Cattis

Anette sa...

Vi åker till skokloster till kompisar och tar husvagnen med.Det ska bli roligt och gott med sill.Krya på dig och hoppas du också får en trevlig midsommar.

Stella sa...

Vännen då, inte kul att höra att du är så sjuk igen! Hoppas vi får lite fint väder och att du orkar vara ute lite grann i helgen i alla fall!
Själva ska vi... typ vara hemma och ta hand om varandra - det ska bli mysigt!!! /Kram kram