måndag 28 september 2009

Jag behöver HJÄLP!

Mitt scraprum är ett KAOS!!!
Jag har inte scrappat på LÄNGE för jag kommer inte ens in i mitt rum.
Det är ett katastrofområde.
Jag lovar, jag överdriver INTE!
Det är sjukt stökigt och varje gång jag tittar in i det så får jag en klump i magen och stänger dörren igen och går därifrån.
Jag VILL städa ur det och organisera upp det. Men det känns så övermäktigt just nu.
Så jag undrar... finns det någon som kan hjälpa mig?!? Något organisationsproffs där ute, som kan sånt här bättre än jag??
Vet du någon som kan?
Vart finner man denna hjälp som jag så starkt behöver?!
Allvarligt.. jag MÅSTE finna hjälp! NU!!!

Mvh Desperat scrappare på undergång (dv.s. Jag, Jenny)

3 kommentarer:

Hegu sa...

Det låter som ett roligt uppdrag!:) Förstår att du känner det jobbigt...gissar att du inte känner dig så pigg!;) Jag kände precis samma sak när jag var gravid i början...fick inte speciellt mycket gjort då för jag orkade inte ta tag i en röjning. Men det gick över som tur var...

Hör av dig om du vill träffas något...kanske kan jag hjälpa till lite eller så fikar vi bara och snackar lite...:)

Kram
Helen

Jenny Bergvall sa...

Helen, du är MER än välkommen att hjälpa mig.. maila mig dit nr. så snackar vi mer.. om hjälp OCH FIKA ;)
KRAM

Maria sa...

Ja, det är ju urjobbigt när rummet man ska skapa i är för rörigt. Ibland har jag bara inte ork att ta tag i det, men om jag verkligen ska skapa då måste jag röja först. Annars går det inte lika bra. Om jag hade ork och bodde närmare då skulle jag komma och organisera hos dig. Jag älskar att röja och sortera om jag är på rätt humör.