lördag 24 oktober 2009

Lite lördagsfoton

Fia har sovit över hos oss. Så när alla vaknade blev det en skön frukoststund med nykokta ägg och lika nyrostat bröd m.m.
Sen åkte vi ner till Loppisen...och sen till en till, en garageloppis.
Fyndade lite och sen drog vi vidare.
Mot Naturhistoriska riksmuseét:




Lite lövlek (läs; jag tvingade barnen att leka lite så jag kunde få lite härliga höstbilder :-))



På kvällenb blev det sushimiddag hos familjen R

En jätte mysig och skön lördag har vi haft.
Vad har ni haft för er denna lördag??

2 kommentarer:

Cattis sa...

Vilka härliga bilder! Och paddan känner jag igen sen jag fotade den med barnen på i somras.
Igår morse så snöade det här, barnen ville ut direkt så dom var ute hela morgonen och kom in vid 10 då vi åt frukost...sen rullade dagen på med olika saker. =)

Har uppdaterat min blogg, titta gärna in. Det är kalas på gång!

Kramis!

Maria sa...

Ser ut både som en mysig och GOD dag! Vi åt sushi i fredags