söndag 25 oktober 2009

Söndagsmorgon


Vaknade till en grå morgon idag. MEN det gör inget.
Mitt humör är på topp ändå ;-)
Morgonen blev lite längre tack vare att klockan stäldes om och vi har även idag ätit GOD familjefrukost. En bra början alltså!
Snart skall jag baka en liten kaka att ha med mig när vi skall hem till Stella. Anniek från Holland kommer hit idag och vi som var ner i Hollands i mars, skall ses och fika och snacka och shoppa hos Stella i eftermiddag. Det skall bli skoj!
Vad skall Du/ni hitta på idag??

3 kommentarer:

Anja sa...

Här blir det packa massor av traderavinster och skicka! Lär ta mig hela förmiddagen!

I övrigt ska jag bara umgås med barnen, som är hemma nu när det är novemberlov.

Kanske baka nåt eller, se en mysfilm tillsammans.

:-)

Skönt att du fick tre veckor till på vik.

kramar

Anja

~Karin~ sa...

Hej! Åh, va roligt! Hittade du nåt skoj att shoppa? Sjäv spenderade jag en del pengar i helgen på scrapträffen..fanns ju så mkt fint att köpa, haha :)

Anniek sa...

It was fun meeting you and the other girls at Stella's!!! Also loved to see where you live, meet your husband and son and see that little statue of the deer for real. If you ever find the same one again think about me!!! Untill next time!!