fredag 9 oktober 2009

Tidsfördriv ;-)

Har roat mig med denna lista, som jag också hittade hos Johanna:

[ SENASTE ]
1. Kompis(ar) du träffade: Annie
2. Personen du pratade med i telefon: Svärmor
3. Du fick SMS av: Kristiina
4. Du kramade: Jakob

[ IDAG ]
5. Kläder: Just nu: Svarta mjukisbyxor och en tunika i kökshanduksmönster ;)
6. Bättre än igår: att vi skall till landet i eftermiddag

[ IMORGON ]
7. Är det: Lördag
8. Planer: Vara på landet och mysa i solen
9. Något tråkigt som händer imorgon: Nä.. förhoppningsvis inte!

[ FAVORIT ]
10. Nummer: tre eller sju tror jag
11. Färg: Rosa eller Turkost
12. Årstid: Alla har sin charm!
13. Saknar du någon? Ja
14. Humör för tillfället? Bra!

[ FRÅGOR & SVAR ]
15. Det första du gjorde: idag? Frukost till mig och Jakob
16. Vad åt du sist? Mjölk, flingor och bananbitar
17. Vad irriterar du dig på? Gnäll
18. Tror du på distansförållanden? Ja det funkar säkert för många. Har ingen egen erfarenhet.
19. Vem tänker du på just nu? min bebis i magen
20. Tror du att personen tänker på dig med? Hoppas det ;)
21. Vart reste du sist? Till Kolmården
22. Vad gjorde du igår kväll? Scrappade med Annie
23. Liknar du din mamma eller pappa? Säkert
24. Ler du ofta? Ja
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? kärlek.
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Japp
27. I vems säng sov du i igår natt? I min med Jakob... Jonas sov i Jakobssäng *s*
28. Vilken färg har din tröja? Marinblå och vit

[ SORG ]
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut? Japp!
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Ja
31. Gråter du när du skadar dig? Det händer

[ LYCKA ]
32. Är du en glad person? Det tycker jag att jag är
33. Vad gör dig glad?Min familj och vänner, omtanke mellan människor, solen, scrap, godmat m.m.
34. Önskar du att du var lyckligare? Är ju jätte lycklig... så jag är rätt nöjd faktiskt.
35. Är lycka överskattat? nej!
36. Kan musik göra dig glad? Jaaa!

[ KÄRLEK ]
37. Har någon annan än din familj sagt ”Jag älskar dig”? ja senast en liten kille på jobbet :-)
38. Har du någonsin sagt ’’Jag älskar dig’’ och menat det? Absolut! Jag menar det Alltid om jag säger det.
39. Har du en flick/pojkvän? Ja
40. Är du nöjd med det? Jaaa!
41. Är du kär? Jaa

[ HAT ]
41. Vem hatar du verkligen? ingen människa
42. Har du någonsin gjort en hat-lista? nej
43. Är du en mobbare? Nej
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? Ja, det händer.
45. Har du blivit sviken någon gång? Ja tyvärr

[ SKOLAN ]
46. Gillar/gillade du skolan? Nja
47. Favoritämne? Bild, engelska
48. Värsta ämne? Fysik o historia
49. Har du spytt i skolan nån gång? Inte vad jag minns
50. Är/var skolmaten god? Varierande

3 kommentarer:

Maria sa...

Kul lista!
Bebis i magen! Mysigt!
(Vet inte om jag vet det sedan tidigare, ibland så blandar jag ihop om jag läst det här förrut eller inte...)
Ha en bra dag!

Stina Glaas sa...

Vad kul att du tyckte att broderiet blev fint. :-)
Hoppas att du snart mår bättre och att du får en bra vecka!!
Kram! :-)

annika5064 sa...

Tack för din kommentar, Jenny! Oroa dig inte, du får säkert tillbaka din lust att scrappa, om inte förr så när bebisen kommer! Kram
Annika