torsdag 26 november 2009

Julkortstillverkning

Ikväll har jag fått till lite fler julkort till marknaden, jag skall stå på, på lördag.
Några kort är tillverkade tidigare, men här är ett gäng som kommer åka med till Bergshamra:


Detaljbilder:





Imorgon skall jag tillbaka till jobbet. Känner mig bättre, men inte helt okej.. huvudvärk och ont i bihålorna är fortfarande kvar. Men halsond är som bortblåst.
Har en lång dag på jobbet och sen själv hemma med Jakob och TUSEN saker att göra inför lördag. Så jag behöver verkligen må bra imorgon och orka. Alvedonknaprande kanske kan ta mig en bit på vägen med sen behöver jag hjälp av DIG, Så snälla: Håll tummarna för att allt klaffar och att Jakob somnar tidigt och bra ;-)
KRAM och godnatt!!
//Jenny

2 kommentarer:

Maria sa...

Så vackra! Och mycket arbete bakom dem.

M@gs sa...

Åh, vilka många fiiina julkort du gjort. Jag önskar jag orkade komma igång med produktionen... men jag har liksom för mycket i huvudet. Har lyckats åstadkomma 5!!! Totalt. Ha det bra.
Kram