torsdag 5 november 2009

Sorry!

Just nu är jag verkligen URDÅLIG på att blogga ;)

Men jag jobbar heltid (Vikarierar fortfarande) och är gravid och den kombinationen funkar inte med bloggandet verkar det som.

Jag har nu varit på samma förskola i tre veckor och det lär bli ett par veckor till.
Det är skönt att veta vart man skall på mornarna och dagen efter ;)
Trivs jätte bra där jag är nu. Från dag 1 så har jag kännt mig så välkommen av kollegorna. Dom har behandlat mig som en i gänget från början och inte "bara som vikarie". Jätte kul. Även några färäldrar har sagt rent ut att jag är uppskattad. Sånt värmer hjärtat!

Imorgon skall vi på rutinultraljudet. Skall bli kul att få kika in och "hälsa på" bebisen. Jag hoppas dom kan se om det är en kille eller tjej.... så jag slipper beställa särskillt könultraljud sen ;) För ja, jag vill veta denna gång också. Så håll tummarna för oss nu!

Nu skall jag sluta svammla för denna gång ;-)

Sköt om er kära läsare!

4 kommentarer:

Lena sa...

Spännande med ultraljud. Det är ju så häftigt. Lycka till!

syster A sa...

Åh vad kul med ul! Underbart med jobbet. Ser fram emot ett blogginlägg om vem som bor i din mage.

Kram A

Fia sa...

Lycka till i morgon. Fastställelse av BF datum och förhoppninsvis om det är en tjej eller kille.
Kram

Meri(txell) sa...

ÅH, vad spännande! Hoppas du hojtar till när du vet, jag vill också veta!! :) Kram!