fredag 11 december 2009

3 bra saker i trettiodagar

Janne, Jonas kusin, påminde mig och andra på Facebook att tänka på det bästa som händer en under en dag i en månad och därmed focusera på det possitiva som händer under en månad.
Jag tog genast tag i att pyssla ihop en liten minibok av October Afternoons fina "labels" och lite Humble klistermärken samt några OA ettiketter också. I denna lilla "bok" skall jag nu i trettio dagar skriva in mina 3 bästa saker som händer under varje dag.


Ännu fler webkamera bilder med oskärpa.. men ni ser kanske lite i alla fall ;)


Gårdagens "glädjor" är inskrivna.



Hänger du på???
Vill du vara med och fokusera dina tre bästa saker per dag, i 30 dagar??
Skriv i bloggen, i en bok eller någon annanstans där du tycker du vill samla dina bra saker.
Skriv in i kommentarerna här om du hakar på!
KRAM och ha det BRA!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att ja ger bra tips.
Jag beställer en sådan så ja gör va ja säger man ska göra
tack på förhand vi ses å ha en bra kväll nu

Jozebelle sa...

Jag har alltid så bra intentioner men hållerdet inte i slutet så nej det skippar jag att skriva, men ska försöka tänka på det.

Anna/Augusti_73 sa...

Supersöt bok och cool idé! Tror inte jag orkar haka på nu, men jag ska definitivt lägga det bakom örat! ; )
Ha en mysighelg,
/A