fredag 4 december 2009

Varm i hjärtat!!

Idag var min sista dag på mitt 7 veckor långa vik.
Strax innan jag slutade kom några kollegor med en bukett blommor till MIG!

Wow, tårarna kikade upp i ögonen.

Ni fattar ju själva hur gulliga de är som gav mig denna.
Ni fattar väl att jag har trivts jätte bra där?!
Åhh.. nu hoppas jag att dom ringer snart igen ;-)

För sån värme och uppskattning har jag sällan fått av så många på så kort tid.
Jag är VARM I HJÄRTAT över att ha fått jobba där och vill snart tillbaka!!

4 kommentarer:

Fia sa...

Kram

MM sa...

Det går ju bara inte att INTE gilla dig. Förstår att du är uppskattad!
Kram

Maria B sa...

Vad gulliga de är på Gläntan!
Och som vän som har barn där, så hoppas jag att du kommer tillbaka dit också, fast till Majas avdelning, så det blir ännu mer ordning där!! ;O)

Kramen
Maria

Jenny Bergvall sa...

Kram Fia!

Till Maria och Maria (mm): TACK era ord gör ännu mer värme i hjärtat!! KRAM till er med!!