fredag 8 januari 2010

Dagens alla!

(snodd rakt av från MILLA)

Innan jag går och lägger mig brevid mina snarkande killar så fyller jag i denna lista:

Dagens frukost: Tre skivor rostat bröd med endast smör på samt en kopp O'boy
Dagens insats: Åker till Ica Berghamra för att inhandla korvbröd
Dagens utflykt: En prommenad ut på isen/sjön.
Dagens risktagande: Hmm... att ge sig ut på isen??
Dagens undsättning: ???
Dagens lättnad: Jahadu, jagvetinte
Dagens Lunch: Grillad korv m. bröd
Dagens ingengörsjobb: Bland dipp till chipsen
Dagens mellis: Chips med dipp
Dagen tålamod: Babblet från fyraåringen...det tar liksom aldrig slut. :-)
Dagens onyttiga: Mellisen: Chipset med dippen
Dagens fina: Turen på isen, myset i soffan, ritstunden, alla pussar från den babbliga 4-åringen ;)
Kvällens middag: Fiskgratäng
Kvällens tv: Let´s dance
Kvällens skratt: När soffmyset blev soffbus
Kvällens smarta tekniska: Inte mkt. smarta saker har hänt här ikväll ;)
Kvällens sanning: Jag vill INTE åka hem imorgon!! Vill stanna här ett par dagar till! Men... plikerna kallar; Dop, kalas m.m. Så det är bara att ställa klockan och packa ihop imorgon.


SÅ där ja; nu går jag och sover!!
KRAM och godnatt!

1 kommentar:

Milla sa...

Sno på du bara! Ska göra "Dagens" oftare, det kändes kul. Haka på!