söndag 24 januari 2010

Lunch och föreläsning

Idag var shemat på Friibergh inte så packat som igår. Vilket JAG uppskattade. Vila och prat med gamla och nya vänner är ju härlig lyx som man också skall hinna med på en sån här grej.

Vi fick lunchbuffé idag. Jätte gott!! All mat på Friibergh har varit fantastisk!


På eftermiddagen blev den föredrag av David Eberhard. Mycket intressant och framförallt härligt att höra någon annan tänka det där som jag själv tänkt såå många gånger... bl.a. när det kommer till hur vi föräldrar omhuldrar våra barn så mkt. att de ej är beredda på att bli självständiga individer när de växer upp. Toppen föreläsning tycker jag!


Nu är denna härliga helg över.
Ni som missade den, håll utkik redan imorgon efter Magdas blogg om nästa träff!
Jag rekomenderar det verkligen. För jag har haft det supermysigt!

Inga kommentarer: