söndag 28 februari 2010

Mera muffins

Det enda jag har orkat med idag är att baka muffins (hur jag nu fick ork till det?!???):

Sen var det bara till att lägga sig på soffan igen.

Jag blir inte bättre med förkyldningen. Nästan tvärtom.
Får nog ta och ta mig till en läkare imorgon!

Pratade nyss med Jonas, som varit på landet sen igår förmiddag.
Han är också risig. Så jag och Jakob får kanske sällskap hemma imorgon.

Jakob har lekt med sin kompis Eric hela dagen. Dom har mest varit hemma hos E och jag har tack vare det kunnat vila en hel del. Men nu är han hemma igen och jag har lovat att spela lite Tv-spel med honom.. så.. det är bara till att sätta sig upp och ta kraft till det nu ;-)

KRAM och hoppas ni har haft en trevlig helg!

3 kommentarer:

Sara sa...

Men kära vän, är du inte bättre än ?
Kanske behöver du penicillin ?!
Jag ska ge dig en stor kram från Angelica. Sprang på henne på Ica Maxi i Norrviken tidigare idag. Krya på dig !!
Kram

Marie sa...

Men himmel vilken fin burk. Hoppas bara att förkylningen går över snart. Det är tur det finns muffins så länge.

till-vidas-ara sa...

Huija! Här har man också vert förkyld - mest hela vintern tycker jag :) Härlig kakburk - och jag gillade din soffakrok hos Christine :)))

Krya på dig - kramar Lycke