lördag 27 februari 2010

Muffins och lampkille

I somras köpte vi en muffinmix, som Jakob ville ha, för man fick med Nalle Puh-figurer i paketet. Och NU, idag, fick vi äntligen till ett bak. Vi hade liksom glömt bort det där paketet.

Dom blev VÄLDIGT söta i dubbel bemärkelse ;-)


Minns ni den här killen?!?:

Sist jag visade upp honom var han guldbrun och nu har jag målat honom vit.
Blev bra så här långt.

MEN nu vet jag inte hur jag skall fixa den gamla lampskärmen... känner mig väldigt osäker på att sätta på nytt tyg på den.
Så jag har börjat fundera på att köpa en "ny" skärm som kanske är lättare att göra om/pimpa.
Men... undrar nu om någon som läser här har koll på hur man gör om lampskärmar och som nar några tips till mig... om jag ändå får för mig att testa att göra om den gamla skärmen.

Kram Jenny

1 kommentar:

Anonym sa...

Halloj, 1 tips från mig:
1 av våra leverantörer Vallentuna Lamp & Skärm ataljé kan renovera gamla lampskärmar ifall man vill det.....// Linda Rosén