tisdag 9 februari 2010

Rensning pågår....

...just nu av scrapgrejer m.m.
Har rensat bort ungefär hälften av mina scrappapper just nu.
Skönt att gå igenom och se vad man har och ta bort allt man inte gillar längre.
För smaken ändras ju på vägen.
Det kommer med ett gäng ark till försäljning på våran Scrapmara på lördag.
Hoppas någon annan får användning av dem!

I morse körde jag ner tv-bänken till Skopan, tillsammans med lite annat smått och gott i glasväg.

Tyvärr är jag inte så effektiv som jag vara. Tvilling (stjärntecknet allstå) som jag är så har jag visst en förmåga att plocka här och där är inte alltid så konsikvent. Det gör att det är lite rörigt att rensa. Men jag jobbar på, sakta och ganksa säkert. Jag vet i alla fall vart jag vill komma med allt... men det tar tid ;-)

Den som är pedant och organiserad får nog slag när dom kommer in hos oss nu. MEN så här jobbar vi här. Jonas är lite lik mig när det gäller att rensa här och där och röra till det på vägen. Och med två vuxna som har lite samma problem så blir inte våran kära Jakob bättre ;)
MEN vetskapen hos oss att det kommer bli bra, till slut... gör att vi lugnt fortsätter som vi gör.

4 kommentarer:

till-vidas-ara sa...

Tack för din goa kommentar hos mig!!!
Ja, det är otroligt att så mycket har fått bli kvar trots att jag är en sådan loppisnissa!!!
Det tar tid för oss också att rensa - särskilt som mannen inte har tid och jag har tusen andra projekt på gång hela tiden, hihi, men jag kan för tillfället bli lätt galen på vår röra känner jag, så det kommer mycket mera ut på tradera inom kort!
Såg att jag lyckats glömma lägga till dig bland mina bloggar, så jag gör det på studs!

Kramar Lycke

Birgitta sa...

Är det den stora rensningen innan lillebror anländer som slagit till? Tycker själv att jag städat och rensat med större frenesi varje gång. Kul att se er nygamla tv-bänk, visst är det härligt att få in saker man redan har. Ha det gott, kramisar.

Cattis sa...

En storrensning skulle vi också behöva göra...och det ska vi, till våren. Garaget står först på tur...sen allt jox inne som skräpar. Så det finns en hel del att göra.

Och scrapmaran hos er skulle jag så gärna vilja åka på. Hoppas ni har en längre fram i vår/sommar så ska jag försöka ta mig dit!

Kramar!

Sandra sa...

Åh... jag hade verkligen velat titta förbi scrapmaran.. men jag hinner inte det...

Kram kram!