tisdag 9 mars 2010

BM besök idag

Idag hos Barnmorskan så gladdes vi åt att kunna boka av vändningsförsöket, som var inbokat på torsdag.
Mina värden såg bra ut. Lite högt Socker men helt okej med tanke på att jag blivit tvungen att kasta i mig frukost nr.2 strax innan.... för frukost nr1 kom upp igen efter en kraftig hostattack i morse. (sorry att jag inte äckelvarnade er.. men... )

21 dagar kvar till BF. Oj vad det känns som en evighet nu ;-)


Nu är klockan sen och jag skall verkligen lägga mig. Hoppas få sova lite bättre i natt.
Hostan har slagit till ordentligt nämligen.

Imorgon skall jag verkligen se till att få upp min lilla utlottning som jag lovat er ;)

1 kommentar:

Anja sa...

21 dagar! wow vad det har gått fort! Du har väl knappt gått upp nånting heller. Så underbart! Blir som en gratis viktnedgång på typ 10 kilo efteråt då ju! Det tackar man ju inte nej till ;o)

Hoppas verkligen att du blir av med din taskiga förkylning snart.

kramis

Anja