tisdag 16 mars 2010

Så less...

...på denn förkyldning.
Imorgon har jag varit förkyld i fyra veckor.
Och den femte veckan inleds nu alltså.




Snuvan är lite bättre, men det halsond hänger i.
Jag hostar och snarkar på nätterna, så sambon har bytt sovrum ;-)
Ja, han är också trött på min förkyldning, stackarn!

Det är två veckor kvar till beräknat förlossningsdatum.
När som helst kan det alltså starta.
Fast det är så nära nu så kan jag inte riktigt fatta det.
Samtidigt känns det lite som att jag går på övertid redan... konstigt det där hur hjärnan får till det ;-)
Har liksom fått för mig att lillbror kommer komma ut tidigare... men....
Lär väl gå över tiden igen ... kanske längre, bara därför ;-)

Längtar tills vi får se vem som bor där inne och tills vi får snusa på honom.
Snälla ... låt det blir snart!!


Och för att passa på och klaga lite till så informerar jag om att mina fötter har svullnat också. Kom bara så där. AJ!

PS. I nästa inlägg skall jag vara mer positiv... eller i alla fall inte klaga i ;-)

5 kommentarer:

Sandra sa...

Usch... lider verkligen med dig!
Hoppas att du slipper vänta alltför länge och att förkylningen tar och överger dig inom väldigt kort!

KRAM!

Krickelin sa...

Åh, vad jobbigt det låter. Krya på dig och Lycka till med förlossningen. :) Den kommer säkert igång alldeles strax. Jag är också beredd på att föda tidigare denna gången, vet inte riktigt varför man tänker så.. Ha en fin dag.

Deleine sa...

Hej...
Här kommer jag och kikar in.

Vi har också haft en segdragen förkylning men nu känns det som att det börjar klarna.

Lycka till med förlossningen. vet ni att det ska bli en pojke eller gissar du bara?

Deleine sa...

Men va mysigt att få veta i förväg och kunna få planera lite. Jag har tre barn och har inte fått veta en enda gång. Fast alla runt omkring har trott på flickor alla tre gångerna och det var bara den sista som var en tös ;)

Maz sa...

Hej! Brukade titta in här och inspireras av alla dina fina grejer, men efter en datorkrasch glömde jag liksom bort det så nu är det längesedan... Men det var ju extra kul att hitta tillbaka och få en boost av din kreativitet och dessutom se de glada nyheterna att ni väntar på en lillebror! Stort (och sent) grattis! Krya på dig och lycka till med förlossningen!