torsdag 26 augusti 2010

JAG



jag bor, med sambo och två söner i bostadsrättslägenhet på 100kvm strax norr om Stockholm
jag spenderar så mycket tid jag kan att pyssla
jag är en nyfiken, kreativ och morgontrött
jag träffade min sambo genom gemensamma vänner, året var 1992
jag har blivit väldigt långhårig, skall nog klippa mig imorgon
jag kommer inte att visa mig i bikini nästa sommar heller
jag dricker alldeles förmycket CocaCola Light (är beroende)
jag älskar att frossa i färg
jag är grymt förtjust i att se dokusåpor om mat
jag är en evig dagdrömmare
jag gillar inte att köa
jag är en riktigt glömsk en
jag blir på ruskigt dåligt humör av folk som inte kan blinka när det skall svänga (i trafiken)

2 kommentarer:

Sandra sa...

JAG tyckte det där var kul!

Kram!

Anniek sa...

LOL I have the same 'problem' with people that don't give directions when they have to turn off!