lördag 25 september 2010

Lördag = loppis

Ni som kikar efter "Pysselstaff'etten" får scrolla neråt till nästa inlägg ;-)

Idag är det lördag och det betyder att jag varit på loppis igen.
Här är dagens fynd:
En kompis till min sparbössa. (får ta och fota dom tillsammans senare)
Ännu en burk:

En turkos lampa, som John skall få på sitt rum när det blir till ;)


Och två lampskärmar som skall "pimpas":


En gutjärnsstekpanna följde också med hem. Men den har inte fastnat på bild ;-)

Efter loppisen åkte jag till klädbytardagen i Fresta skola. Där fann jag en rymddräkt (overrall i silver) till John och tre par byxor samt 2 jackor till Jakob. Totalsumma där blev endast 190:- Mindre än vad ett par brallor hade kostat i affär. Me like!
En massa kap blev det i dag alltså ;-)

1 kommentar:

Lotten sa...

Härliga fynd du fått tag på! JAg får lite loppisabstinens när jag ser allt fint ;-)