onsdag 8 december 2010

En onsdagslista

Dagens...


Klädsel: Har bytt tröja två gånger idag. Nedspydd av lilleman (ej magsjuka.. vanlig bebiskräka). En blå, sen ett lila linne och nu en grå långärmad. Svarta tights till allt.

Finaste: Att dagens enkla sopplunch i mugg plus skorpor, fick 100 poäng av sonen. Så gott var det! (Keldas tomatsoppa rules!)


Sämsta: Att gubben åkt på magsjuka och mår värre än jag.

Längtan: Landet.. åker dit om ett litet tag.

Dryck: Cola light, som vanligt

TV: "Halvåtta hos mig" och "Jamie Oliver i stockholm".

Sång: "En sockerbagare" och "Bom bom slå på stora trumman"

Motion: Kånka på John.. that's it!

Onyttiga: Popcorn.. inte så farligt!

Nyttiga: Hm.. In´t vet ja om jag varit nyttig idag in't ;)

Köp: barnmat, mejerier och lite annat från Hemköp...spännande va?! ;)

Tanke: Undrar om man skall ta och köpa en get i julklapp till *******



NU: Godnatt!

2 kommentarer:

Maria sa...

En vardagslista som ger en fin liten inblick i ditt liv

till-vidas-ara sa...

En get!!! den var fin! Gillar din vardagslista jag med *****
Tack för din fina kommentar hos mig..blev så glad o rörd...fyller din mamma år idag? Vad fint med tårta och rött vin i himlen...! Skickar en hälsning till henne också och en härlig torsdagshälsning till dig *****

Kramar Lycke