onsdag 19 januari 2011

Focus



Just nu är det väldigt RÖRIGT här hemma.
För när Jonas är hemma kan han inte sitta still, då börjar vi med stora ommöblerings projekt. Jag pekar och han jobbar, kan man säga. Nu har vi redan tömt "lilla rummet" och gjort om det till John/grabbarnas rum. Kvar är då en massa kartonger som skall tömmas och sorteras in... men det får vänta lite. För nu har vi plan att byta rum med Jakob. Vårat sovrum skall bli hans lekrum och tvärtom. Japp... nu är det på gång. Så som sagt.. det är RÖRIGT och stökigt just nu. MEN om man lägger FOCUS på dom fina blommorna... eller dom ännu finare barnen, då... ja DÅ ser vi inte röran och tycker ändå att vi har det fint här hemma. Så... det handlar alltså om focus OCH ATT SE MÅLET ;-)





Kram Jenny, som mest sovit och vilat hela dagen!
Galet trött är jag idag... kanske tog jag i lite mycket igår när jag gav mig av på loppisrundan. Jaja.. tur att jag kan ta igen idag.

2 kommentarer:

till-vidas-ara sa...

Fin blombild!!! Visst är det så..att det är var man lägger focus som allt handlar om! Jag sållar som besatt i dagarna :) Ta de bara lite lugnt så kroppen hänger med...

kramar Lycke

TjAnders sa...

Ta det lugnt nu ett tag! Sen när kroppen stabiliserat sig ska du se att du får mer och mer energi!!!
Ställ kartongerna i ett hörn ett tag och koncentrera er på att göra om det ni vill få ändra!