onsdag 23 mars 2011

Bullbak



Jakob har i ett par dagar tjatat om att få baka bullar. SÅ idag så gav jag med mig. Jag är INGEN bullbaksmamma. Men ett försök kan man väl göra tänkte jag. Mitt tredje i mitt liv. Dom två första bullbaken gjordes på sånna halvfabrikatsmixer. Men nu gjorde vi från skratch.


Snyggt förkläde har man på i alla fall.


Förväntansfulla killar håller koll på bullarna i ugnen.



Dom ser goda ut... vi har inte smakat dom än.. men vi tror att vi lyckades!

____________________
UPPDATERING:
Dom blev JÄTTE GODA!!!

2 kommentarer:

Malin på pastill.nu sa...

Åh, de ser jättegoda ut, och vilka fina små bagare :-)

till-vidas-ara sa...

Åå gudars vad söta de är de små..! Och vad duktig du är! Har bakat bullar lika många gånger som du tror jag :) Är absolut ingen bullmamma. Men då har vi en bullpappa istället :)
Roligt du gillar vårt kök! Ska ta mer köksbilder nån dag..
Många kramar Lycke