torsdag 10 mars 2011

Det har efterfrågats...

... lite fler foton från vårat hem. Så här är några från köket:


IDag har vi slappat här hemma. Jag och barnen. Jakobs feber verkar ha gett med sig. Men han är snorig och dan fortfarande. Nja, slappat o slappat, det var lite ljug. Dammsugit, torkat golv, hängt tvätt och tömtdiskmaskinen. Jakob har gjort sitt första kärleksbrev/kort. Till en flicka på dagis som han är kär i. Ett med både hjärtan, fjärilar och tigrar på. Vi hoppas hon kommer att bli glad. Gubben skall jobba över en stund och så snart han kommer hem drar jag till gymmet. Men nu, nu skall vi bjuda grannkillen på mat.

3 kommentarer:

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

Fint, jag gillar det vita blandat med färg! :)

Petra / Popetotrora sa...

Gillar den färgstarka turkosa väggen!

E.R.R.Y sa...

Mysigt kök ni har! Jag hade gärna haft sådana öppna hyllor för det fina färgglada porslinet, och så gillar jag den turkosa väggen (lite lik färgen vi har i vårt kök) :) Vardagsrumslampan är jag också kär i, hade gärna haft en likadan i vårt vardagsrum! (även fast vi har en rosa i köket ;))