måndag 14 mars 2011

Måndags-lista



Mysfrukost
Lämning på dagis
Fika på gubbens jobb
Till Flygfyren
Handla ny träningströja
Åkte inom Stellas.nu
Hämtade Jakob lite tidigare
Sen lunch för mig o lillkillen
Scrappade lite
Telefonsamtal med go Gunilla och Svägerskan S
Ut på promenad med killarna + kompis
Lekparkslek
Hem igen
Scrappade lite till
Iväg på husvisning (samma som igår)
Sanda Pizzeria
Sallad till mig
Hem med hela ligan
Middag
Tv-häng
Scrappa mera
Lägga barnen
Halv åtta hos mig och familjen annorlunda
Scrappar mer
Tur ner till Hemköp
hem och scrappa
Bloggrunda
Sova
God natt!

1 kommentar:

till-vidas-ara sa...

hihi, vilken fart jag fick i din dag..och vilka fina bilder - gillar verkligen sådana där pyssliga ögonblicksbilder!
Jo, jag fick som tur var bukt med mjölkstockningen. Ska vara mer försiktig hädanefter med kyla och sånt..hu!
Härlig fortsättning på dagen till dig
Kramar Lycke