tisdag 19 april 2011

Ler åt solen





Det blev inget Haga idag. Det blev en tur och retur till KS akuten med liten. Inget farligt. Men efter många timmarns skrik åkte vi in och kollade läget. Antagligen bara magknip. Inget annat fann man i alla fall. Stor är med pappan på jobbet och jag jag skriver inköpslista till påskhelgen. Och ett vykort, som skall postas till en vän en bit härifrån. Planerar och drömmer i min skrivbok. Ler åt solen och våra färgglada fjädrar i buskarna. Har jeanskjol i en storlek jag inte haft på år och dar.
Är glad att vi är friska och snart skall fira påsken med släkt och vänner!

2 kommentarer:

annika5064 sa...

Vad fin du är, Jenny! Glad Påsk!

Anonym sa...

Hej!

Mina barn har haft förstoppning några gånger och varit på KS. Den senaste gången efter 7 st Klyx blev de inte bättre och de kunde inte göra något. Efter några dagar fick vi tid hos våran barnläkare där hon frågade om de hade tagit streptekoker prov. Istället för att få halsfluss kan det sätta sig i magen. Ett tips till nästa gång! Kram