onsdag 25 maj 2011

Bröllopskort

Fick en beställning på ett bröllopskort. Så igår på STELLAS.NU-träffen så gjorde jag detta:


Jag hoppas beställaren gillar det!

(Det kommer snart S!)


Idag har vi handlat till lördagens fest. Efter jobbet drog jag och sambon iväg. Snälla svärmor passade och la barnen. Men oj oj, vad det tog tid. fyra timmar tror jag. Två affärer fick vi besöka. Nu återstår det en del pyssel och fix med tävlingar, musik m.m. Men sen är det lördagens matförberedelser som gäller. Hoppas man kan förbereda det enkelt så att man inte är helt slut när väl festen börjar ;-)


Ser i alla fall fram emot att få fira på lördag! Känner att det skall bli lite kul att bli "tant". Har inte hamnat i 40-års kris än i alla fall ;-)

Det enda jag är orolig för just nu är att jag skall blir sjuk. Har nämligen lite ont i halsen och är hes som tusan. Kan knappt prata. Kraxar mest. Så nu tar jag natt och hoppas att det vänt imorgon!


Sovgott!

Inga kommentarer: