tisdag 17 maj 2011

Dagens-lista mitt i natten





Så här mitt i natten kör jag ett "Dagens..." inlägg ;-)

DAGENS VILL HA: Lite mer tid och ork.
DAGENS KLÄDSEL: Svarta linnebyxor och en tunika med blomslingor på svartbotten.
DAGENS SMINK: Turkosgrön ögonskugga o svart mascara.
DAGENS FRISYR: Den som jag vaknade med, typ ;-)
DAGENS HÄNDELSE: Punkterade ena däcket på en refug. Klantigt som F-N.
DAGENS PLANER: Att träna... och det gjorde jag i kväll.
DAGENS SAKNAD:Mer tid.
DAGENS DUMMASTE: Punkteringen så klart!
DAGENS DROG: Träningen på Sats.
DAGENS ROLIGASTE: En kommentar från Jakob... men nu har jag glömt vad den handlade om. DAGENS FAVORIT: Att en snäll kollega hämtade upp mig när jag fått punktering!
DAGENS KÖP: Grönsaker.
DAGENS HUMÖR: Bra!

NATTENS UNDRAN: Varför är jag fortfarande uppe??

Inga kommentarer: