måndag 30 maj 2011

Gissa vem!





Gissa vem som fått ett 50 fast objektiv!!

JAG!!.. av mina tre killar.

Lycka.

Kan knappt vänta tills jag får testa det ordentligt ute och på barnen.


Sjörövarapan fick agera modell i brist på andra ;-)


Vad mer har jag fått? Jo du blommor och blader, presentkort och pengar. Tavlor och takpromenad. En massa fint alltså. Jag är mer än tacksam!!


För en slant har jag idag köpt gummistövlar och ett armband.

Sen jobbade jag kväll i kväll. Min brukare överaskade med en vacker passionsblomma och skönsång ;-)


Min födelsedag har varit bra! Jag går nu och lägger mig, mycket glad!


1 kommentar:

till-vidas-ara sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS !!! Hurra för dej och vad mycket fint du fått. så himla givande med bra kamera..fick också det :)
Många långa kramar Lycke