söndag 8 maj 2011

Oj vad fort dagarna går!






Hinner ju inte alls in här och uppdatera.


I fredags hade vi sista inskolningsdagen. Det har verkligen gått toppenbra.

Så imorgon står jag till arbetsmarknadens förfogande igen. Skall haspla ner på Arbetsförmedlingen imorgon bitti och skriva in mig. Inge favorit syssla, men ett måste.

Så.. ni som har tips om jobb till mig: HOJTA TILL!! ;-)


Helgen har varit full av aktiviteter och träffar med vänner. I går var det info.träff med innebandy för 05:or. Jakob tyckte det var skoj och vill gärna börja spela i höst.

På eftermiddagen åkte jag och Gunilla på massage. (TACK snälla C för att du ställde upp som barnis på får kort varsel!!)

Idag var Jakob och jag iväg till Sandakärret, där Friluftsfrämjandet hade en heldag. Underbart väder och en mysig stund fick vi där.


Ikväll har vi avslutat helgen med middag i Märsta hos en nyfunnen vän och hennes familj. Ett mycket trevligt avslut på en helt underbar helg!!


I veckan som kommer blir det fullt upp. Trots s.k. arbetslöshet är veckan redan bokad med lite jobb och en massa planer/fix inför kommande projekt. Och kvällarna är det möten och annat också... något var kväll tror jag minsann. Maj är verkligen en hektisk månad!!