onsdag 21 september 2011

Svar på Marias frågor

Jag fick några frågor från några läsare. Bland annat dessa nedanstående, som kommer från Jag blommar Maira:


Vad arbetar du med nu? Nu, sen 1 vecka tillbaka, jobbar jag 75% som barnskötare på förskolan Bollen och var 4:e helg som PA (personlig assistent)
Har du flera jobb? Ja, se ovan ;-)

Hur träffades du och din man? Vi träffades genom gemensamma vänner.
Hur länge har ni hållit ihop? I nitton år

Hur tänker du att ditt liv ser ut om 5 år? Oj.. jag antar att det snurrar på lite så som nu. Jobb och föräldrarskap. Kanske har vi flyttat till något aningens större i närheten.

Fler svar kommer så småningom.

1 kommentar:

Maria sa...

Hej Jenny! Kul att läsa dina svar. Jag har varit på en liten resa, nu tillbringar jag några timmar på Arlanda innan vidare färd norrut. Ser att du bloggar en massa intressant, men jag ska läsa mer när jag är vid en dator. Kram!