fredag 14 oktober 2011

Lite fler svar






Lite sent men... här är i alla fall svar på Veras frågor:

Hur känns det att ha gått ned så mycket i vikt?

Det känns underbart! Som att jag fått tillbaka livet.



Har det varit svårt att lägga om kosten?

Hmm. Rent spontant säger jag inget. Att skippa vissa saker har inte varit något större problem. Det som jag kämpar med en del fortfarande är att äta i ett lugnt tempo. Lätt hänt att man kastar i sig maten för snabbt och mår dåligt p.g.a. det. Särskillt när man är hungrig som tusan ;-)



Vad och hur ofta tränar du?
Nu var det lite för länge sen jag tränade. P.g.a. sjukdom och tidsbrist har det gått en månad sedan sist. Jätte trist... för jag längtar dit igen.

Men när jag tränar så går jag till Sats och kör Gång/jogg, rodd, cykel och crosstrainern. Ibland kör jag lite styrka också. Skall snart boka in mig på en tur med PT för att öka på styrketräningen och börja shape:a till denna "nyagamla" kropp.



Sökte du någonsin jobbet hos Isabelle McAllister?

Nä.. jag drömde bara. Känner för stor lojalitet till de två jobba jag har nu och så skulle det ta för mkt. tid från familjen nu. Så nä... det blev inte mer än en dröm ;)


Kram Jenny

1 kommentar:

Vera sa...

Tack för dina svar! Jag tror du hade fått jobbet om du sökt! :-)
Härligt att operationen blev så lyckad, att du lyckats lägga om livvstilen! Jag håller på med detsamma, fast på egen hand. Har inte så många kilon att bli av med i sammanhanget, men det är svårt ändå att ta sig i kragen. Tränar ganska mycket nu i alla fall, och har en pt, vilket är guld! Jättebra när man vill få hjälp att "punktträna" olika muskelgrupper, tex core-musklerna, de viktigaste för utseendet och välmående enligt mig.
Du inspirerar mig!

Kram Vera