torsdag 1 december 2011

Medan alla andra julpyntar...



... så hänger jag tvätt, längtar till nästa år och hoppas att denna december skall rullar på fortare än någon jultok vill. För jag vill in i mitt hus!... NU!

Något mer än adventsljusstaken vill jag inte ha upp nu. Kanske hinner jag ångra mig till jul... kanske, för barnens skull. Vi får se. Men hellst kan alla julsaker ligga kvar i kartongerna och vänta till nästa år.

Bilderna togs igår.. när solen lös. Nu är det bara mulet å blåsigt. Ett riktigt bra vab-väder!



3 kommentarer:

till-vidas-ara sa...

Vilka vackra bilder, älskar dem båda - den översta..åååh, alltså, och den undre för alla underbara färger och saker! förstår hur du känner ***

puss Lycke

Maria sa...

Spännnade med flytt, förstår att du laddar inför den!

Stina Glaas sa...

Kul att du gillade tavlan och Fröken Lökens tekannor. :-)

Spännande med flytten, och jag förstår att julen är lite "i vägen" nu när du vill ha fokus på att komma till nya stället och fixa där. ;-)
Trevlig helg!