söndag 15 januari 2012

Ingen höjdarsöndag

Alldeles nyss släppte locket för öronen. Plötsligt hörde jag Per Morbergs röst från tv:n.
Har sovit till 14:00 idag. Snällaste svärmodern tog sig an John idag. Och Jakob har fått vara hela dagen hos sin bästis Hugo och hans familj. Vänliga människor som hjälper till när denna donna (ja, jag) ligger o nästan gråter av smärta i halsen. Kan någon vara snäll och komma och ta bort taggtråden ur mina luftrör?? Varje andetag gör ont. River och svider. Rösten kommer och går. Jag får kanske ta och uppsöka den där läkaren igen... och kräva ett halvprov. Borde jag inte fått ett sånt per automatik när man är illröd i halsen?


Jonas har kämpat på i huset. Tillsammans med fina Göran och svärfar. Bra hantverkare är bra att ha omkring sig när man blivit med hus. TACK för er insats ännu en gång!!

Jag blev nedkallade en sväng för att kika på färgprover till cognacsrummet. Två blev valda. En till fondväggen och en till övriga väggar. Ni får se vilka en annan gång ;) Måste ju hålla er lite på halster *hihi*

Inga kommentarer: