torsdag 12 januari 2012

Någonting-lista

Något som väckte mej: Att jag var kissnödig... och kanske något ljud från John som var uppe med sin far.
Något jag ätit: Keso med Oliv och fetasmak... den är såå god!

Något någon sagt: -Ampa, pappa, appa, mappa.
Något som jag sagt: -Aaaha. Medan farbror doktorn kikande ner i min röda hals.
Något jag önskar mej: Att vara frisk!
Något jag saknar: en vardag utan sjukdomar och ett färdigpackat hem
Något jag druckit: Coca-cola light utan kolsyra
Något jag gjort: Kikat på gamla Schulman show.
Något jag har på mej: Min cerisrosa mysdress
Något jag tänkt: Huset! Ständig på min hjärna just nu
Någon lukt/doft: Papaya...luktade på några handkrämer på Apoteket medan jag väntade på min tur till receptutlämningen



Denna lista fann jag HÄR!

1 kommentar:

Maria sa...

Blir kvällshungrig när jag ser din goda blandning med keso och avocado.