onsdag 19 december 2012

Frökenpresenter

Har just piffat till några frökenpresenter till pegagogerna på Johns förskola.
Är ju själv "fröken" och gillar att få presenter kring jul.
Alltså, uppskattar det, men kräver det inte på något sätt... kan tycka att det är onödigt.. men ÄLSKAR presenter, att få och att ge så... ;-)
Vill inte ha dyra saker, fler tomtar eller sjuttiotvå ljusstakar.
Nä jag gillar hemgjort, enkelt och gärna gott.
Jag skulle bli glad för detta, så jag hoppas att dom också blir det.

En av de bästa presenterna jag fått var en liten ask med hemmagjorda kakor och ett handgjort kort till. Eller då man till en midsommar gjort en liten midsommarbricka med sill, potatis och jordgubbar. Kreativt och egenfiffat. Sånt uppskattar vi pedagoger (eller jag i alla fall) mer än ljuslyktor från Kosta Boda (ja.. en gång fick jag en svindyr sån. Galet!)







Inga kommentarer: