måndag 31 december 2012

Min Årskrönika

Januari:
Vi renoverar huset och i slutet av månaden flyttar vi in.

Februari:
Vi går på Museeum. Lär oss om pirater och sjöbusar.


Mars:
Vi firar en tvååring här hemma.

April:
Vi firar påsk på landet

Maj:
I slutet av månaden åker jag och Jakob till Turkiet på semester.

I Juni...:
...blir jag Fru Dahlkar

...Och Jakob blir 7 år:

Juli:
Gubben fyller 40 och det firar vi med släkt och vänner på landet.

..och sen drar vi på en semestertripp till Småland


Augusti:
Skolstart för Jakob. Ettagluttaren.

September:
Jag dansar med Martin Stenmarck i Bålsta

Oktober:
Skogen är full av gull.

Renoverar klart killarnas rum. Det tog sin tid med det blev bra när det var klart!

November...:
Startade vi med en liten Hallweenfest.

December:
Julmånaden gick fort och vi firade vår första jul i huset.

Nu önskar jag DIG kära läsare ett gått slut och framförallt:
ETT GOTT NYTT ÅR!!!!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Gott Nytt År! Kära Moster. Kram Fia

Jonna sa...

Gott nytt år fina du!