söndag 2 juni 2013

Sköna söndag!

 Den började med att Jonas visade upp fångsten från igår kväll:
En trekilos gös.

Sen gick vi över och hälsade på grannarna vid sjön

Sen somna John o jag la mig i hängmattan för att vänta på att gräset skulle torka upp inför klippning 

Jonas jobbade på sandlådan.
Sen har vi badat. Årspremiär för mig.
Lunchat.
Fikat: 
Ja å gräset torkade o Jonas klippte istället för mig ... ups!
Mera bad!
22 grader i sjön!!!!

Sen blev det middag på altan innan vi packade ihop oss för hemfärd.

Väl hemma la vi in två sovande killar i sina sängar och jag drog ut på en lite runda.
Det var helt otroligt skönt ute. Att kunna ge sig av i linne och knickers kl. 21:00 var väldigt inspirerande.
Men hög musik i lurarna och sjön i närheten blev det mkt. spring i benen denna gång.... mer än någonsin faktiskt.
Nu är det dags för dusch o kvällsmacka, som avslut på denna SKÖNA SÖNDAG!

Ta hand om er!
Kram J


2 kommentarer:

till-vidas-ara sa...

hej i sommaren! visst är det underbart!!! även vi här uppe i norr fick massa värme. tror knappt det är sant. blev glad att se gäddan. älskar att fiska fast jag aldrig tar mig tid. sommarkramar Lycke

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.