söndag 28 juli 2013

Drömkåken

Idag tog vi oss till cafeét Drömkåken, en bit utanför Rimbo.
Vilket ställe!! Måste upplevas, oavsett om du liksom jag älskar färg och fixade loppismöbler.
Visar dig här ett gäng bilder från detta härliga ställe! Se och njut:

Vackra skyltar som jag skall kopiera hemma!

Klädstreck och väggfontän m.m. är härliga gladdetaljer.


En liten shopdel med bl.a. Rice-produkter


Alltså, denna färgkomb... jag ÄLSKAR den!

Fint målade stolar

Kaffeskänken gjorde nästan att jag ville ha en kava ;)



En sån här lampa vill jag ha

En fulsnygg lampa

Bakverken var helt fantastiska bara att se på


Till och med sugrören var extra färglada


Ett gammalt fungerande flipperspel som roade Jakob länge!


Detta är bara en del av den stora härliga verandan

Kul konst på väggarna

Glassvagnen

Vår allas favorit var denna härliga gunga. Vi vill ha en sån!

Den härliga verandan

Maten var SUPER!
Barnen fick pannkakor m. färskabär och chokladhjärtan... bara en sån sak!


Sött piffat på toan

Till och med askoppen på bordet här är fin!

Åk HIT säger jag bara!! God mat, underbar miljö och jätte trevlig personal!
 
Jag är där snart igen.. .och igen. Kanske bosätter mig där... dom sa jag kunde ta en av sofforna och sova på *haha*
 
 
 

Inga kommentarer: