måndag 7 april 2014

Inspirationen flödar i mig

Denna söndag började jag med ett helt underbart yogapass på Harbygård.
Senare drog jag till Bålsta o kikade på ett par konstnärer som ställde ut på Habo konstrunda.


Styrde ut till Krägga för att krama på min halta vän Mia

När jag kom hem var jag så inspirerad att ta tag i penslarna.
Med bra musik i lurarna blev denna tavla gjord på kvällningen.

Nu är jag laddad att ta mig an kommande veckas alla uppgifter!


P.s tavlan är till salu. Kontakta mig på Jenny.dahlkar[at]uvtcmail.se om du vill ha mer info om detta. 






2 kommentarer:

turkosahelena sa...

Inser hur dåålig jag varit på att lämna kommentarer, nu när jag själv startat en blogg och undrar varför så få lämnar kommentarer (sånt är ju trevligt) Jag vill nu passa på att hälsa att jag besökt din blogg mååånga gånger and I love it. Du har inspirerat mig mycket!

Jenny sa...

Åh tack! Ja man blir ju sååå glad av kommentarerna. De gör ju att man vill blogga mer o mer!