måndag 12 januari 2015

Loppis, snö o njutning

I lördags had jag flyttloppis hemma i Väsby. 
Sålde bra.....men oj så mkt grejer det finns kvar! Packar ihop det o säljer vidare på någon bakluckeloppis i vår/sommar istället!
Sålde massor av tavlor, flera till min fd kollega Fia
Här är hennes bild av alla tavlorna 

När lördagens loppis var över så föll snön så kraftigt och jag var så trött att jag vågade mig inte hem till Bergshamra. Så jag fick ta o sova en natt till i Väsby.

På söndag förmiddagen tig jag mig iväg hemmåt till familjen. Bitvis var det så oplogat o snön yrde. Jag insåg att det hade varit omöjligt för mig att åkt i mörkret kvällen innan. 

Igår kväll, efter middagen, klädde vi alla på oss ordentligt och försåg oss med reflexvästar och ficklampor, för att gå en mörkerprommenad. 
Lite läskigt i början tyckte Jaoob men snart var det bara spännande och kul. 
En riktigt mysig familjeaktivitet, måste jag säga. 

Nu har jag just lämnat av barnen och sitter och väntar på att Ica skall öppna. 
Måste säga att jag njuter av hur bra barnen har fått det på sina nya dagmamma och skola. Dom trivs så bra och går med lätta steg till sina nya vänner o pedagoger!

Apropå att njuta: kolla in utsikten över Jakobs skola
Vacker måndag på er!!!
Kram Jenny


Inga kommentarer: