söndag 4 januari 2015

Nytt år lite sent

Ojoj vad dagarna rullar på!
Nyåret har passerat och vi är nu officiella kommuninvånare i Norrtälje kommun. 

Nyåret firade vi med familjen Rosenkvist, god och traditionell mat så som god oxfilé med en massa gott till. Och efter efterrätten blev det paketleken i vanlig ordning. Vid midnatt bubbel och raketer. Supermysigt helt enkelt! 

Nyfriserad blev jag på dan o äntligen har jag funnit en ny frigör som fattar hur jag vill ha det OCH vågar klippa det så. Den förra jag hade slutade tyvärr o ett par sämre försök har gjorts däremellan.
Snön o kylan gjorde att vi fick njuta av pulkaåkning och en liten promenad på isen! Men nu har det tyvärr töat bort. 
Jag hoppas att minusgraderna kommer tillbaka snart! 

Efter en heldag på div butiker o lekland inne i Norrtälje idag har vi nu avnjutit en god hemmamiddag med lamm o potatisgratäng. 

 Nu skall barnen få bestämmavarsitt  sällskapsspel. Önska oss lycka till! ;-/
God fortsättning på det nya året!!! 

 

Inga kommentarer: